Tråkig måndag.. -.-

Tja! idag är de ju måndag.. hatat måndagar (även fast jag inte har nån skola att gå till..) :P
men de är i alla fall en perfekt dag för internetshopping :D

och de är just de jaghåller på med nu ;)

har precis beställt en Louis Vuitton plånbok.
 ska börja samla på damier iställer för monogram ;)

                 
                Damier                     monogram   

så de är alltså en Damier plånbok som jag har beställt för 3300:-
(mamma kommer döda mig...) :S


sen ett par riktigt coola skor från Disel på brandos.se
de jag gillar med dom här skorna är att dom är i jeans + att jag föredrar skor som är låga, vet inte riktigt varför.. :P


nu ska jag fortsätta med min shopping får se, kanske hittar ännu mer? :D



Kommentarer
Postat av: Jonnie

häftiga dojs :)

2011-07-25 @ 20:04:40
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Timeeboy

visst :)

2011-07-25 @ 20:32:41
URL: http://timeeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback