Vad ska mammsen få..?

Tja tja bitches Timeeboy här :P haha ne usch sån ska jag inte bli ;)

Jag håller på att lete efter en perfekt present till min kära mamma som fyller 40 snart :)
18 och 40 är typ dom viktigaste födelsedagarna tycker jag, 18 för då blir man vuxen och 40 för då har man levt halva sitt liv.. :O

jaja har spanat in lite olika saker till henne
min mamma tycker om inredning, då tänkte jag dom här super söta ljushållarna från swarovski?
en annan sak som jag tror min mamma skulle passa skit bra i är en chanel väska.. men inte en vanlig tråkig svart utan en het cool blå ;)




hmm de e väl dom två sakerna som jag har kommit på.. oom nån av er har nått tips så skicka iväg en
kommentar ;)



puss:D<3





Kommentarer
Postat av: johanna

anmäl er gärna i dagens blogg hos mig! :D

2011-07-03 @ 10:56:22
URL: http://jaxel.blogg.se/
Postat av: beccis

hur mår du idag? :)

2011-07-05 @ 18:56:40
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback