Är de fel att ha märkeskopior?

När man ser vissa kopior så ser man att dom är fejk.. men vissa kopior är riktigt bra, undrar vad ni tycker
är de rätt eller fel att ha märkeskopior?
jag skulle kanske kunna ha småsaker som kanske en plånbok, scarf, eller necessär
är egentligen emot själva kopiorna men de känns lite som att de kommer alldrig att försvinna och jag som är en trogen kund hos dom stora modeföretagen kanske kan köpa en kopia ibland? (a)
får se hur jag gör, kanske inte blir nått.

kommentera gärna och säg vad ni tycker ;)

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

inte kopior!!!!! ^^

2011-06-20 @ 19:09:40
Postat av: sanna

Jag skulle nog inte ha på mig en kopia, men de beror lite på hur den ser ut och om den är tillexempel i skinn om den äkta ska vara de typ

2011-06-20 @ 20:13:02
Postat av: Anonym

Skippar kopior! Man gillar sina riktiga saker mer om dom är äkta :) grymt söt är dy

2011-06-20 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback