blir riktigt irriterad!!!

Jag gick till en kiosk och skulle köpa en cola (light) typ beroende av de :P
i alla fall så ser jag en stor fet rubrik eller hela omslaget på expressen
där de står:

"Madeleine flög sin hund i privatjet över atlanten"

Är de bara jag eller blir man inte riktigt irriterad!?
jag tycker att om man har pengar (som man har tjänat själv, inte fått av folket) så kan man väll slänga pengar på de, men inte när vi skattebetalare får betala så hennes hund får flyga privatjet!

sen ska väll kungafamiljen vara Sveriges ansikte utåt och representera Sverige?
är de så smart då att köra flygplan som är SKIIT dåligt för miljön för en jävla hund!?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback