blogg tips ;)

Här är lite bloggtips från mig ;)
inte för att jag är sveriges största blogg-kung än men.. ;)

 

tips 1
uppdatatera ofta men inte hela tiden så de blir tråkiga inlägg, utan skriv när du har nånting att skriva om.

tips 2
skriv inte hur mycke som helst de blir bara jobbigt att läsa om de är 12.000 rader
formulera ganska kort så de blir lätt att läsa ;)

tips 3
ha mycke bilder annars bilr de inte roligt att läsa.
När jag "läser" olika bloggar så kollar jag nästan bara på bilderna de e ganska sällan som jag läsar själva inlägget.

tips 4
ha en rolig och gärna personlig design de är roligare att läsa en blogg som de ligger jobb bakom :)







puss:D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback