Dagens mjukis-outfit :P

God morgon! :)
söndag, en deprimerande sådan.. och att de regnar uta gör ju inte saken bättre :(
jaja nu ska vi inte vara sånna ;)

nu på morgonen tänkte jag säga, men klockan är ju typ 20 över 2.. :S shit vad jag sover länge :O
iof så var jag ju vaken till halv 6 imorse så de kanske inte är så konstigt?

jag ska i alla fall åka iväg till gustavshill tror jag att de heter de e typ som ekerös plantagen och köpla lite blommor hem, inte världens roligaste planer men bättre en att bara sitta hemma och glo ;)





min dagens (mjukis) outfit består av:

Linne Sand
Mjukisbyxor Nike
Strumpor Puma

sen måste man ju lyxa till de lite oxå så jag har min D&G klocka och ett attling halsband ;)



puss:D<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggish!!

2011-06-19 @ 22:15:47
Postat av: Anonym

Snyggish!!!

2011-06-19 @ 22:16:59
Postat av: Timeeboy

Sv: Tack :D

2011-06-22 @ 18:12:23
URL: http://timeeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback