lite tips ;)

Har lite tips till alla er som är som mig (onaturligt blonda) ;)
jag har alltid problemet att när jag bleker mitt hår blir du gult och fult..
men med min nya världens bästa tre stegslösning så slipper man de :D


steg 1

köp blekningsmedl

men köp L1++ de e starkare (bättre) mångla blir lurade och köper L1+..
kanske för att hon på bilden på den förpackningen ser blondare ut.. :O





ps: jag köper nästan alltid 2 för då är de säkert att de blir så ljust som de går ;)


steg 2

köp silvershampoo de är asbra luktar lite illa (tycker jag) men de blir super bra! ha i de ganska länge några timmar så de blir riktigt ljust :)


steg 3

om håret inte är så ljust och fint som du vill ha de så ta en citron och pressa ut saften i håret och sitt i solen ett tag så blir de ännu ljusare ;)


med dom tre änkla stegen blir ditt hår lika ljust och glammigt som mitt ;)




puss:D<3





Kommentarer
Postat av: jossan

smart :D

2011-06-30 @ 22:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback