Har inte kunnat blogga idag :(

Hej! idag har jag inte kunnat blogga förns nu..
de beror på att jag har varit iväg hela dagen först va jag på sjukhus med min lillebrorsa
sen tog jag en liten shopping runda i solnacentrum

Här har vi min mattias min (brorsa) som INTE skulle vara med på nån blogg xD
jaja fick muta honom med en glass sen va de löst om jag pixlade hans ansikte..
och sen såklart lilla mig som tar en bild till er på sjukhus-toan ;)


här är mitt lilla fynd en t-shirt från H&M för 49:- och om man kollar noga så ser man att de e  M *stolt* :D


kul att ni har börjat kommentera igen ;)
och nu har folk börjat adda mig på facebook också lite kul




puss:D<3






Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du aldrig kunna se dig själv i ett förhållande med en tjej och i så fall varför ? :) nyfiken bara

2011-06-22 @ 17:57:24
Postat av: Timeeboy

Hej! jag har haft förhållande med tjejer men de är inget för mig, tycker tjejer är fina att se på men resten.. nja.. :P

2011-06-22 @ 17:59:37
URL: http://timeeboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför tog det slut mellan dig o din pojkvän :) ?

2011-06-22 @ 18:00:56
Postat av: Anonym

Hahha okej tack för svar :) vadå resten ? Tror du det är skillnad att älska en kille än tjej ?

2011-06-22 @ 18:03:28
Postat av: Timeeboy

vi var för olika + att vi hade distansförhållande som är ganska jobbigt

2011-06-22 @ 18:04:06
URL: http://timeeboy.blogg.se/
Postat av: Timeeboy

Hehe de e lungt :) nej jag tror inte att de är skillnad att älska en tjej men jag tänder inte på tjejer på de sättet ;)

2011-06-22 @ 18:07:03
URL: http://timeeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback