har vart å käkat glass ;)



Hemma igen har vart å käkat en glass med kära pappa och min älskade hund
japp de visste ni inte att jag har en hund? ;);)
har en liten toy-puden den absolut minnsta pudel-sorten ungefär lika stor som en chihuahua men 10.000 gånger sötare :P:P

vet inte riktigt varför jag inte har skrivit om min lilla prinsessa men nu vet ni de oxå ;)
jag min hund  (Saga) och min pappa va ialla fall och tog en glass på en brygga här hemma på ekerö :)

har märkt att de e asgott att röka å käka glass samtidigt (a)

hehe jag tog ett litet dopp oxå jag är så jävla modig eller hur, bada i mälaren när de e typ 15 grader ;)



har inte photoshop på den här datan så ni får tåla att jag ser ut som ett helvette ;)



liiten mage har man allt men inte så farligt eller? (a)




puss:D<3




Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken sööööööt vovve :) :)

2011-06-09 @ 11:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback