HATAR min näsa!!

Nånting som stör mig som fan är att jag har så jävla ful näsa!
de måste jag värkligen göra nått åt.
har kollat in lite olika skönhets/operation/näs grejer men de är så jävla dyrt :(
 ligger runt 50.000 kr för att fixa näsan.. iof skulle de vara värt pengarna, men när man har pengarna måste man ju också ha sina föräldrars tillåtelse.. jobbigt får försöka hjärntvätta dom ;)






Lite skumt är de kanske att jag mobbar mig själv i min blogg men jag HATAR min näsa
 bara så alla är medvetna om de ;) 



puss:D<3




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag tycker inte att din näsa är ett dugg ful! Plastikopererade näsor däremot ... där kan man snacka fult.

2011-06-19 @ 00:40:23
URL: http://fantasygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback