Hemma i sollentuna igen... -.-

Nu har jag kommit hem till sollentuna igen.. -.- förjävligt ställe om man frågar mig :P
önskar att jag bodde på Ekerö hela tiden.. ska ta upp de med mina päron ;)

 

åkte tidigt imorse hann inte göra nått inlägg innan..

sen så har vi en mac där hemma och de e nått fel på blogg.se där...
tog en sväng till stan men idag shoppade jag inte.. :P va riktigt onyttig ist och käkade på 
de blev min frukost, lunch och middag i samma... :P så jag får väll trösta mig med att den va hela dagens mat i en hamburgare.. :P

nu ikväll ska jag organisera lite i min överfyllda garderob + fixa kläder till skolan imorron.. jag är inte ett sånt turbarn som har fått sluta redan.. :(:(



förresten kolla mig som rödhårig xD



här har vi moa en dag innan Lady Gaga konserten förra året.. visst ser jag liten ut... :O



puss:D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback