hemma :P

De va många som kommenterade när jag visade Kissies kille :P
Vad tycker ni om min blogg? har en känskla av att en hel del av mina läsare läser Kissies blogg oxå.. :O lite skumt
eller så är de för att ni gillar mig lika mycke som sveriges största bloggerska (hur hon nu har blivit de) :O

En blogg som kissies är rolig att läsa ibland för att hon gör bort sig totalt, men om man tänker efter vad kommer hända med henne när hennes blogg inte är stor längre? hur ska hon tjäna sina pengar? Tror inte att nån kommer sakna henne heller (förutom några 10-åriga flickor kanske) :P

nog pratat om henne nu, har nyss kommit hem från min sköna powerwalk i skogen  förutom alla äckliga sniglar va de helt underbart :D ska ta en dusch nu sen käka nått nyttigt morötter kanske.. hmm..






puss:D<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR din blogg :D:D

2011-06-23 @ 00:48:35
Postat av: Sanna

din blogg rockar och du är jätte söt ^^<3

2011-06-23 @ 03:16:24
Postat av: johanna

Vinnarna av dagens blogg är nu utsedda,!

Var med igen vettja, även om du vann eller inte!

http://jaxel.blogg.se/2011/june/vinnarna-ny-dagens-blogg.html#comment

2011-06-23 @ 10:10:03
URL: http://jaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback