Hemma :P

Nu har jag vart iväg på min shoppingrunda i barkaby på  outleten ;)
hittade också de jag letade efter, två linnen ett från Sand och ett från Acne
(är typ beroende av linnen jusst nu)
 De e så bra när man.. svettas ... under armarna
men nu har jag en perfekt lösning om man är som mig ;)
köp massa linnen och använd linnen ist för t-shirts då synns de inte och de luktar inte lika mycke,
om man dessutom köper en Absolut torr (deo) så luktar de inte heller ;) mitt dagens tips

jag köpte iaf 2 linnen och ett par badbyxor (från Puma)

tog en hasselnötslatte på waynes oxå ;)








Linne Sand 299:-
Linne Acne 149:-
Badbyxor Puma 310:- (kostade 500:- förut så är riktigt nöjd med mitt kap)



puss:D<3



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback