Inte bara märkesbög

Jag har insett jag inte bara är märkesbög ;)
jag gillar faktiskt också billiga kläder som tl.x H&M fast ska jag vara ärlig så är nog H&M de ända
"icke-märkeskläderna" som jag gillar. Sen är de väl adidas, puma, nike.
fast nu när jag tänker efter så kanske de räknas som märkeskläder?

Tycker att de blir en cool outfit om man blandar vanliga billiga tl.x H&M kläder med mönstrade märkeskläder där man verkligen ser att de är ett känt märke som gucci,louis vuitton, burberry osv
(inget diskret skit) då kan man ju lika gärna köpa billigt, om man ändå inte ser att de är ett dyrk exklusivt märke som folk har lagt ner mycke jobb på?

tl.x ser man att den här väskan kostar runt 70.000 kr?



jag ser de inte i alla fall :P
men när man ser den här väskan så vet alla (märkes medvetna) att det är burberry.






så jag personligen gillar att blande vanliga diskreta billiga kläder med skrikiga mönster som visar att man har betalt mycke pengar för de man har köpt.

De är så typiskt sverige att man inte får visa att man har pengar och att man har dyra fina saker och de stör mig!
men jag följer inte den oskrivna "lagen" och kommer aldrig göra de heller ;)



puss:D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback