Min statistik ökar med stormsteg :D

Har börjat kolla min statistik oftare och de visar sig att den har ökar massa dom senaste två veckorna
(riktigt kul) :D
känner på mig att jag är påväg till bloggtoppen snart :D

som jag har skrivit i ett tidigare inlägg: sverige behöver nya bloggare!
tycker att alla som är på toppen nu har ganska tråkiga uttjatade bloggar
(inte Amir då) Diggar verkligen hans blogg (A)

iof kan kissies blogg vara underhållande att läsa ibland ja, men de är för hon är så urblåst vilket hon tydligen spelar..


 

 

hon skämmer ut sig.. :S
jaja upp till henne tycker bara att de är synd att förstöra sitt liv genom att få stämpeln som en elak bitch :S



puss:D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback