Nu ska jag strax åka och klippa mig ;)

Nu ska jag strex åka iväg med mamma till nån frissa här på ekerö.. lite nervös när man ska till nått nytt ställe och klippa sig :S
hoppas verkligen att de blir bra.. vill ju se snygg ich glammig ut på midsommar :P
sen ska jag kanske på fest på lördan då vill jag oxå se snygg ut... nu är Timeeboy rädd :S men de blir nog bra (hoppas jag)

tycker att ekerö som är ett ganska fint område med en del kändisar och kungafamiljen borde ha ett solarium :O
nu ska jag hoppa in i duschen så jag ser fräsh ut när jag kommer till salongen

Kommentarer
Postat av: MADDES

tack. Vad händer på midsommar?

2011-06-22 @ 15:44:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback