Nyss kommit hem från beachen

Tjaa!!
har nyss kommit hem från beachen, de blev lax till middag (usch)
så jag tänkte passa på att göra ett inlägg ;)
har nyss kommit hem efter en superskön dag på stranden med min kära kompis Elin
minns ni henne?





de va i alla fall en riktigt skön dag förutom en sak...
när vi ligger där och solar så kommer de en äcklig jävla fiskmås och bajsar typ precis breve oss så de skvätter fågelbajs på våra filtar, så jävla äckligt! :S

men annars va de en toppen dag ;)
jag fick testa nån sololja av henne, man blir faktiskt brunare :D:D

de tycker jag att ni ska köpa! de är mycke bättre än solarium

mitt dagliga tips: köp sololja ;)



tog självklart bilder oxå ;) tyvärr är de här den enda som inte är suddig :(






puss:D<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt

2011-06-30 @ 20:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback