så blev de då..

Nu har jag blekt håret för tredje gången.. svider som fan i hårbotten nu. men vill man vara fin får man lida pin..(inte för att jag vart så fin..) får se, kanske drar till ica sen å köper en brun hårfärg så får jag bleka de hos frissan ist ;)

haha jag är så otroligt korkad ibland :P jag trode att de skulle bli snyggt om jag blekte ögonbrynen också lite matchande sådär.. men de (hann som tur va bara göra ett) vart helt genomskinligt.. Ser ut som att jag har rakat bort ena ögonbrynet. :S NOT HOT!!

här är i alla fall slutresutlatet efter 3 blekningar massa silver shampoo och vax ;)




haha vad är de för liten mage som sticker ut!? :O de gillar vi inte



Puss:D<3

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanni

SNYGGT!!! vad pratar du om?

2011-06-23 @ 19:55:01
Postat av: Timeeboy

Tack :) nja tyckte att de blev lite gult.. iof vart de ju gult sist oxå men solen blekte de sista eller nått.. ;)

2011-06-23 @ 19:57:36
URL: http://timeeboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

ful!!!!

2011-06-23 @ 20:37:42
Postat av: Emma

snygg design! :)

2011-06-24 @ 19:19:10
URL: http://emaleh.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback