Sverige behöver nya dramabloggare!!




Är de bara jag eller har inte ni också tröttnat på sveriges bloggare.
Kissie tl.x de känns som att hon skriver om samma saker hela tiden, party på stureplan är inte de lite enformigt att läsa om hela tiden!? eller sina jävla ballong-bröst, jag fattar inte att folk tycker att hon är snygg!?
de ser ut som hon är missbildad med den "smala" kroppen som jag personligen tror att hon redigerar för att få..
iallafall den smala kroppen och dom stora plast-brösten..
om man ska operera sig (villket jag inte har nånting emot) så får man ju iallafall göra så att de blir snyggt, eller vad tycker ni?



Kissie NOT hot!


Nu är de dags att ändra bloggvärlden till nånting nytt alla har läst hennes fantasi-liv nu!



puss:D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback