tar en cigg ;)

Sitter ute på tomten och tar en god (onyttig) cigg
som jag har skrivit säkert 1.000 gånger förut: Jag MÅSTE sluta, min värsta mardröm är att sitta ensam i en gammal gul nerrökt lägenhet med en cigg i handen. :( Timeeboy style nooot!!

 

lovade att skämma bort mig själv med en Louis Vuitton väska när jag har slutat.. men de har jag ju redan gjort (även fast jag röker..)

får väl hitta en annan LV väska eller en annan belöning  (villket inte blir så svårt) (A)
+ jag kommer tjäna runt 300:- extra i veckan efter som att jag inte kommer köpa massa cigaretter för mina pengar.






btw kolla vad äckligt de låg en snigel i gräsmattan  







jag har glömt min systemkamera (som vanligt..) hoppas att ni står ut med att bilderna är lite (mycke) suddiga ett tag nu... :(



puss:D<3




Kommentarer
Postat av: Jonaskjersti

Very interesting & professional site.

2011-07-21 @ 11:17:34
URL: http://jonaskjersti.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback