ut på en prommis..

lite halv irriterande :P
när vi hade åkt till den där blommaffären så va de ju självklart stängt.. dom stängde vid 3, lite jobbigt men fick en liten utflykt ändå. ;)

nu sitter jag hemma i vardagsrummet och dricker cola light
de är nog de svåraste för mig när jag ska sluta röka kommer nog dricka cola hela tiden, tur att de bara är 1 kcal i en såndär stor flaska ;)






nu ska jag gå ut med hunden i regnet
sen kanske hon ska få ett hemma-hund-spa-bad? ;)
då blir hon nog glad.. även fast hon inte gillar vatten



puss:D<3





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ska du försöka sluta röka igen ? men annars bara måste ja bara kommentera att en liter Cola innehåller 4kcal per liter!

2011-06-21 @ 17:15:15
URL: http://reddarkness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback