Vilken stjärna är hetast?

Här är 3 brudar som jag tycker är riktigt vackra för mig blir man inte vacker bara om man har fin hy eller vältränad kropp, jag tycker att man bli de om man har en bra personlighet som lady gaga tl.x jag tycker att hon verkar vara en väldigt snäll person (känner henne inte så jag vet inte) men tycker att de verkar så ;)

Samma sak med Diana hon va en så fin bra människa och därför blir hon vackrare också ;)
fast jag tycker hon är riktigt söt till utseendet oxå :)
så sjukt att hon dog i en bil olycka när hon blev jagad av paparazzi fotografer.. :(
btw visste ni att hennes sons tjej.. eller fru (för dom är ju gifta nu) är exakt lika lång har precis samma storlek i kläder och fötter som diana lite konstigt eller hur :O

Victoria Silvstedt tycker jag är snygg (kanske lite för att hon kommer från sveriga)

Vad tycker ni?

1 Lady Gaga

2 Prinsessan Diana

3 Vicktoria Silvstedt



Kommentarer
Postat av: ella

Lady gaga :)

2011-06-23 @ 17:07:33
Postat av: Anonym

Diana har kroknäsa :P

2011-06-23 @ 19:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback