Busted.. :S

Tjaa!!

guud vilken sjuk natt.. :S
både jag och min kille ville att han skulle sova här inatt.. men mina päron sa nej..
då använde vi "smygaingenomfönstret-metoden" och allt funkade bra... tills imorse när pappa ska väcka mig.. vi hade ju planerat att han skulle in i garderoben innan pappa vaknade.. xD men han vaknade inte av klockan.. så de blev ett ganska stort tjafs nu på morgonen.. jaja what ever man måste ju ha lite kul också ;)

idag blir de bara att vara hemma, jag är fortfarande sjuk.. :S
skulle egentligen med "S" på nån jobb-grej.. men orkar inte göra de idag :(

får se va de blir.. kanske lite internet-shopping för att trösta sig lite? ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback