fredag, yeey! =)

Tja!

idag  va de skola som gällde för mig (bara skola) inget jobb :P men har tyvärr inte fått veta om jag får de eller inte än. hoppas såklart att jag får de så jag kan dra in lite extra pengar själv :) + att de e skönt att ha något att göra på dagarna efter skolan. och om de nu bilr så att jag köper en iphone så kommer jag ju mobilblogga hela dagarna, så de kommer inte vara något problem med bloggen ;)

Nu är de strax middag hemma på ekerö (hos pappa den här veckan) är hungrig som tusan! De låter som ett farlig månster i mig som skriker efter föda.. :S



 

 


Kommentarer
Postat av: lena

kul att läsa din blogg...bor du varannan vecka för att du vill det själv? Om inte - vem bestämmer?

2011-10-07 @ 23:11:13
Postat av: Timeeboy

Hej! kul att du gillar min blogg =)

Jag bor varannan vecka hos mina föräldrar för att jag ska bo och träffa båda lika mycket. vi har bestämmt de tillsammans och de funkar bra.

2011-10-08 @ 12:45:28
URL: http://timeeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback