voffsing? =)

Jag har ju som sagt världens bästa pojkvän!
som jag snart kommer förlova mig med (vi har redan börjat kolla på ringar) :D

iaf han avslöjade en liten sak för mig idag :D och de va att han har börjat kolla på en julklapp till mig 
men inte vilken julklapp som helst..
han gav mig 3 små ledtrådar så jag kan ju faktiskt gissa lite va de kan vara (a)

Ledtråd nr 1: Det är någonting levande.

Ledtråd nr 2: Det är nånting jag vill ha.

Ledtråd nr 3: Det djret (för jag tror knappast att det är en människa) börjar på H.


Antingen är de precis vad jag hoppas att de ska vara, en hund, för alla 3 alternativen passar ju in där ;)
eller så kan de vara en hamster... men jag vill inte ha en hanster och så pass väl måste han ju känna mig så att han inte går och köper en hamster xD

Isåfall får jag nog baka en paj av den (a)

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback