Fan vad skönt med helg!! =)

tjaa och godkväll kan man väl säga för att de e ju faktiskt kväll -.-
idag har jag vart i skolan som vanlig inte mycke å säga.. :S

nu ikväll ska jag bara ta de easy för jag är trött som f*n!

imorron däremot vill jag festa! :) har faktiskt fått "halvlov" för mina föräldrar så jag hoppas att dom ger sig till slut ;) men då är de bara ett problem som återstår... jag behöver hitta en fest xD
i vanliga fall brukar de inte vara så svårt men jusst den här helgen är de tydligen omöjligt av nån konstig anledning.. :(  får leta vidare och hoppas på de bästa! och om nån gullig liten bloggläsare vet någon så skicka en kommentar!! :D


btw så här skulle jag se ut om jag var en seriegubbe :D


Kommentarer
Postat av: sanna

kom till medborgarplatsen ^^

2011-09-09 @ 23:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback