Lördag =)

Idag är de lördag då ;) vad ska man hitta på ute på ön idag? =)
Sen café opera och den där äckliga "paradise" nattklubben i tunnelbaneuppgågen så har jag fått pary förbud av mina lite för hårda föräldrar :(
inte kul alls! Så nu får de bli en partytom period för timeeboy :(

En sak som jag har funderat lite på e att bli lite åt de emo/punk/rock hållet igen.. för de första så är jag heelt crazy i punk/rock killar!
men tro inte att jag kommer bli nått manga freak, jag HATAR manga!!!

Tro inte heller att jag kommer lägga ner modet för de, om de skulle bli så kommer jag ändå alltid bära Gucci, Louis Vuitton och allt de där (men på ett lite mer rockigt sätt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback