Tja bloggen!

Tjena bloggen Timeeboy här ;)
har haft väääldigt mycke skola nu med massa läxor å shit så jag har typ gått upp på morgonen vart i skolan, åkt hem, pluggat, käkat, pluggat, sovit, och så har de gått runt varje dag :S
tyvärr är de väl de jag måste göra om jag vill kunna leva mitt lyxliv sen ;)

imorrn har jag iaf studiedag ;) riktigt skönt!

men nu mina vänner tänkte jag göra en liten inne/ute lista :D:D




stjärntatueringar

hamnar som nummer 1 på min inne-lista, tycker att de både är snyggt och lite ballt med stjärnor som tatueringar.
+ att de är inte nånting som går ur modet på samma sätt.
En stjärn-tatuering är lika modern idag som för 10 år sen.;)



Päls

en annan sak som absolut ska få komma med på min inne lista är päls.
jag älskar päls på vintern, många reagerar när man säger päls men vad är skillnaden på att ha en skinnväska eller att käka en blodig köttbit? allt de kommer ju från djuren, så om man vill ha deras päls ist för deras kött så är de absolut okej!





Louis Vuitton damier graphite

och sisst men inte minst kommer Louis Vuitton damier graphite in på min inne-lista ;)
har planerat att köpa mig en sån keepall ganska snart :D







"stjärnbloggare"

Nummer 1 på min ute-lista är dom flesta "stjärnbloggarna" och då syftar jag framförallt på en viss Alexandra Nilsson "Kissie" hon är en så patetisk person som verkligen förstör sitt liv!

och jag iaf har lite svårt att se henne som framgångsrik i framtiden..?
jag menar tänk när nästa "kull" kändisbloggare kommer, vem vill ha henne då? att hänga upp hela sitt liv på en blogg känns ju ganska korkat.

sen är hennes blogg underhållande på sitt sätt och hon är duktgig på de hon gör, men som sagt jag har svårt att se henne i framtiden..





Läxor

och som 2:a på min utelista kommer en sak som jag vet att många stör sig på men få kan göra nånting åt. och de är alla dessa läxor. fattar egentligen inte varför dom finns överhuvudtaget. För om man ska orka med skolan (som är ganska jobbig)
så måste man ju få nån fritid, men nej de tycker dom där högt uppsatta tomtarna inte att man ska få.. men men de är ingenting som varken jag eller nån annan kan göra speciellt mycke åt.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback