13:41

Godmorrn!

Här sitter jag helt nyvaken haha :P Somnade typ 4 inatt och nu är klockan halv 2 så de e väl en rätt vanlig natt?

En sak har jag faktiskt att berätta :D de e att jag håller på att designa om min blogg.. de gör jag av två anledningar.. den första (och den viktigaste) är att själva bloggen ska vara smalare så de blir snyggare när jag mobilbloggar.. Tyvärr är deras app gjord på något konstigt sätt så man kan inte ändra storleken på bilderna, de blir lite konstigt med en stoor bred blogg och sen en liiten smal bild i hörnet haha.. därför tänker jag göra den smalare ;) Den andra grejen e att jag tycker att de e dags att göra en ny fräsh design :)

Nånting som inte är lika snyggt som min design kommer vara är jag nu hahah helt ofixad, trött, orakad tja allt som man kan vara ;)



Kommentarer
Postat av: johan

Vad heter den nya bloggsidan.. Sötis...:-D

2012-02-28 @ 19:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback