Börjar verkligen tröttna på blogg.se -.-

Hejsan allihoppa!! :)

Har länge känt att jag borde byta ut blogg.se mot något annat med lite mes stil/klass...
men har faktiskt inte hittat nått som upfyller mina krav... vill ha en blogg som jag styr koderna på de är nr 1 på min lista! :) sen så vill jag att de ska finnas möjlighet att köpa domänen alltså så de heter typ såhär: timeeboy.blogg.se ist.. och sisst men inte minst vill jag att de ska funka på ett enkelt sätt (utan att bilderna blir små) kunna mobilblogga!!

Så vet nån av er en så perfekt sida så skicka en kommetar :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

aftonbladet har en blogg

2012-02-10 @ 22:36:31
Postat av: timeeboy

Aa, ska kolla de. tack! :)

2012-02-11 @ 13:38:23
URL: http://timeeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback