Hermes 8D

Hej på er! Nu sitter jag här och tryker i mig en semla :D de ga ju semmeldagen igår.. men de va slut på både ica och konsum så jag fick vänta tills idag ist :P lite tråkigt men what to do? ;)

Iaf så har jag en ny blogg som jag verkligen gillar asmycke (glömde nämna den i mitt andra inlägg om favoritbloggar)  De är en mode blogg som jag tycker är riktigt bra! Han som driver den har verkligen smak för vad som är snyggt! me like! ;) Och så har jag (tack vare honom) hittat en sak som jag ska köpa nån gång snart när jag får pengar ;) de är en scarf/halsduk från lyxmärket Hermes :D

Jag har alltid trott att allt från hermes har vart skiit dyrt så pass att de inte ens är värt att kolla på.. Men de visade sig att de nästan bara är väskorna som är så sjuukt dyra (på 100.000 kr nivån) medans deras halsdukar/scarfs ligger på mellan 2-5000 kr.. Alltså missuppfatta inte nu.. de är mycke de med, men ändå så man kan spara tilll de :) Så de ligger på toppen av min "villhalista" ;)

Hoppas ni har de bra! Lägger upp bilder på  min nya frilla sen ;)

pusss!!

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback