Livet skulle vara så mycket lättare om man kunde sova..

God morgon!

aa rubriken säger väl vad mitt problem e just nu.. Jag har riktiga sömnproblem, ett problem som påverkar hela mitt liv just nu faktiskt.. för om man inte kan sova på nattan är de svårt att komma upp till skolan dagen efter :( Men fan nu har min blogg blivit värsta depp sidan :S och de ska den verkligen inte vara!! Så nu får jag sluta å gräva ner mig mer i skiten! ;)

Måndag. sitter hemma och kollar på tv, borde egentligen vara i skolan nu! Asså skolan är inte nånting som är kul.. men den är riktigt jävla viktig för ens framtid! och jag som verkligten vill saker med mitt liv behöver se till att sköta den.

Så här "snygg" är jag nu iaf hahaha :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback