lonely im so lonely lalalalalaaaaa xD

Nu börjar alla hjärtans dag närma sig då :)

kul för vissa men för mig blir den nog inte nå speciellt alls faktiskt :( får se vad jag hittar på i år ensam kommer jag nog vara iaf.. eller ja jag har ju min fina familj här.. men de e inte samma sak...... i vanliga fall brukar vi få små fina hjärtgodisar eller nått då. men inte ens de kommer funka i år, efter som att jag håller på att gå ner i vikt, och om jag börjar äta godis igen kommer mitt sockersug kicka igång igen :S

Men vafan de finns väl större problem i världen + mitt liv också än att fira alla hjärtans dag sjäv ;)


WARNING!! Känsliga läsare bör inte titta på bilden under (A)


                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback