Nu har jag bestämmt min belöning ;)

Tjaaa!!

måndag kväll idag då.. och imorn har jag nationella jäävlar vad nervös jag är :S men men de går nog rätt bra... man ska i allafall försöka tänka positivt ;)

Men nu ska jag berätta en sak som jag har bestämmt mig för:)

jag håller ju (som ni vet nu) på att gå ner i vikt :P har redag gått ner 5 kg så jäävla glad!! men inte tillräckligt nöjd :/ jag måste gå ner minst 5-6 kg till.. Och då när jag har gjort de ska jag belöna mig själv med en riktig modell plåtning (A) har kollat runt lite sånna där olika "modell för en dag" ställen och de kommer bli skiit kul!

hoppas bara att jag jag går ner de där fort, för jag börjar bli vääldigt sugen på att ta lite nya fina bilder på mig själv haha ;) vem vet kanske till och med blir en riktigt modell, man ska ju alltid ha drömmar xD

Nu ska jag snart försöka sova tror jag, så jag kommer upp imorrn till nationella -.-

God natt sov gott!! //Timeeboy


             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback