En liten förklaring..

Tjaa!

Som ni kanske märker har jag inte vart speciellt bra på att uppdatera min blogg (så mycket som jag vill). De beror på flera saker. bla har jag och mitt X gjort slut, de är en sak som är lite jobbig. Sen har de vart mycke med skolan och en sak till som jag faktiskt inte vill gå ut med på bloggen men jag har suttit i rätten 2 gånger (bli inte oriliga, jag har inte gjort nått) men de e saker som ändå påverkar min vardag och gör att jag inte har tid att blogga så mycket.. Jag har iaf försökt att göra minst 1 inlägg per dag, och de är ändå helt okej, eller hur? ;)

Ville bara förklara lite hur de ser ut. Jag ska försöka bli bättre på att skriva :)

Nu blir de en långpromenad med pappa, och sen förhoppningsvis lite internet shopping på H&Ms nya Versace Cruise kollektion ;)

puss på er!


Kommentarer
Postat av: JOHAN

BRA KANSKE VI KAN SES NGNGÅNG

2012-01-19 @ 22:24:20
Postat av: JOHAN

BRA KANSKE VI KAN SES NGNGÅNG

2012-01-19 @ 22:24:51
Postat av: Timeeboyt

Jaså, vem e du då?

2012-01-20 @ 18:34:18
URL: http://timeeboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

EN HEMLIG BEUNDRARE SOM TYCKER DU ÄR SNYGG OCH VACKER HITTADE DIN BLOGG VIA IMPROVME OCH JAG ÄLSKAR DIN PASSION FÖR KLÄDER OCH SOCIAL LIV.DU ÄR EN KOPIA AV MIG.

2012-01-20 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback