15:02

Halloj!

idag är jag hemma, mådde rätt dåligt igår (av lite för personliga skäl) så jag och mina päron bestämmde att idag fick bli en "vila-dag" ;)

Jag har ju inte vart så speciellt bra på att uppdatera, men de som gör mig sjuukt glad är att min statistik ökar med mellan 15-25 unika läsare varje dag, och sen har jag ju mina babys som alltid läser ;) men de gör mig glad i alla fall :D

Jag har faktiskt gjort en hel del kul saker dom senaste dagarna ;) jag har bla vart på en hårsalong å klippt, färgat mitt hår. jag har vart på nk och handlat lite på rean :) jag har firat min födelsedag 2 gånger och sisst men inte minst har jag äntligen blivit fri från mitt X så jävla skönt att han har slutat bomba mig med sms! :D

Hur har nu haft det? :)

puuuuss!



Haha jag slot skallen i nått jävla rör xD

Kommentarer
Postat av: Alex

♥ ♥ ♥ ♥

2012-01-26 @ 10:53:49
URL: http://reddarkness.blogg.se/
Postat av: DU.ÄR SÅ.SÖT.

http://bubbaliciouslikeme.blogg.se

2012-01-31 @ 23:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback