Vad är de för fel..?

Nu är de så att de är något fel med min dator, så jag kan inte lägga upp bilder just nu.. -.- riktigt jobbigt när man har tagit bilder som man vill lägga upp, men men..

Kom hem för en stund sen efter en häärlig vinter promenad med pappsen och hunden :)
Resten av kvällen blir nog bara en städ/tvätt-kväll här hemma. Har inte speciellt mycke rena kläder här hos pappa.. så jag måste verkligen se till att de finns kläder till imorn haha ;)

Imorgon ska jag troligtvis in till stan och träffa Carmen :) vi ska till nån affär och kolla eller köpa lite nya kläder, sen blir de väl nån fika på waynes eller så.

Vad ska man lägga upp då när man inte kan lägga upp bilder..? Känner mig så handikappad -.-
hmm.. de får bli lite sköna låtar nu, så får vi hoppas att kameran funkar sen :) 

pusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback