20:07

Söndag :) en skön söndag faktiskt ingen ångestsöndag, riktigt skönt! :)
imorn ska jag till plugget har en del saker som jag måste jobba med som fan nu efter dom missade dagarna.. men de ska nog gå bra, speciellt när jag är såhär uppåt ;)

Igår va jag på en fest med lite vänner, kul som fan! träffade massa nya söta männsikor också så de va asnajs :D
Haha de va bla en gullig kille som ville sminka mig hehe så jag blev sminkad (alltså en manlig sminkning) ;) De hör inte till vanligheterna att jag blir sminkad.. men men de va kul de också ;)

Nu ska jag kolla lite på snygga smycken till mitt öra. asså så jäävla fucking nöjd med de! tyvärr så började de blöda igår så liite rädd att de blev för mycke töjt försa gången.. så nu får jag låta de läka ordentligt i några veckor innan jag töjer nästa gång ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback