Asså vanliga tonårs "problem" eller..?

Hej igen haha ;) Först vill jag bara säga att jag sitter och bloggar som fan för att hålla mig vaken xD redan trött men men ;)

Alltså jag har grova problem... -.- De e nämligen såhär att jag har börjat gilla den lite rockiga stilen... bli inte rädda nu! jag gillar mode också men jag tycke de e riktigt snyggt med rockstil... frågan är bara kan man blanda modernt (med de menar jag typ märkeskläder) med en lite rockig stil? eller skulle de se förjävligt ut?

Faktiskt är de inte bara kläderna och utseendet som jag gillar med de utan också musiken :S de är de som oroar mig mest.. har alltid HATAT rock men helt plötsligt tycker jag de e riktigt skönt att lyssna på.. jaja men jag är lite cp-störd de e bara att inse..

Här är iaf min nya låt:

lyssna och njut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback