Fika med bästa ida <3

Lite senare idag ska jag åka och träffa min söta kompis ida :) vi tänkte dra in till stan och fika sen kolla lite på töjörhängen :) så de blir mysigt men de blir inte förns typ 4-5 så tills de får jag sitta och underhålla mig själv här hemma :)

Btw måste bara berätta världens äckligaste sak som hände inatt!! asså jag satt och skypade med en kompis och ska ut å ta en cigg bara utanför dörren.. då va klockan typ 3 på natten, aa så sitter jag där och pratar å så och helt plötsligt hör jag att de ramlar nånting bakom garaget precis så att jag inte ser.. sen hör jag att nån typ springer iväg och jag ser en skugga... så jävla läskigt asså höll på att dö där ute :S men men.. jag vart inte påhoppad iaf.. De va väl nån nyfiken liten människa som ville se vad jag gjorde.. :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback