Spännande bok! :)

godmorgon!

hade en rätt kämpig morgon imorse... tyvärr blev de en hemma dag pga de.. så idag blir de att vara hemma och plugga.. Jag känner mig rätt skoltrött just nu.. även fast jag trivs superbra i skolan jag går i så börjar jag känna mig lite trött på de nu.. Men de e en så pass viktig del av livet så de e bara att bita i de sura äpplet eller vad man säger ;)

Jag har ju så många mål och drömmar också så de gör skolan ännu viktigare! Och jag vet att jag kan bli någonting stort! :) Nu ska jag käka frukost och duscha, de känns ändå viktigt att inte släppa alla regler och rutiner bara för att man blir hemma en dag. utan att jag ser till att komma upp, göra mig iordning och sen plugga fast hemma. Så tar jag nya tag med plugget imorgon :)

Uppdaterar mer sen hörrni. Förresten jag har börjat läsa en spännande bok som handlar om en kille som haft de svårt i livet och en jobbig uppväxt osv. Den lilla professorn heter den. Rekomenderar den verkligen! riktigt bra, har fastan för den även fast jag bara har läst 20 sidor :)


           

Kommentarer
Postat av: Jenna~ Det kan aldrig bli för mycket rosa.

Nice blogg! :)

2012-03-20 @ 15:55:50
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback