Töja örat :D

Hej på er!

Guud vad jag har vart dålig på att uppdatera nu känner jag.. :S
här kommer iaf ett askul inlägg :D

Jag har efter mycket om och men bestämmt mig för att töja mitt öra :) de vänstra närmare bestämmt.
Tycker de e riktigt snyggt med sånna hål asså döör för de!! 8D Så nu sitter jag och letar som en dåre efter snygga smycken till mitt öra :) frågan är vad jag ska töja med..? och sen hur stort de ska bli..? Jag har kollat runt lite och då stod de nånstans att över 8 mm ska man inte göra (om man inte är säker på att man vill ha de resten av sitt liv..) så högst 8 mm antar jag. Så får jag hitta nått snyggt smycke att töja med :D skiit glad e jag"" har vart sugen på att göra de flera år, men aldrig blivit av.. Jag tror att jag vill ha nått bling bling eller en vanlig silverfärgad bara.. men som tur e kan man ju köpa flera olika och byta :D


Vad tror ni om nånting sånthär? :)


            


Dom här skitsnygga har jag fastnat för dom kostar ungefär 50 kr st och kommer från http://www.crazy-factory.com/index.php den bästa piercingsmyckes affären online! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback