15:17

hello!!

Asså jag har blivit helt beroende av min keps.. eller av att ha saker på mitt huve rättare sagt ;) förut hatade jag att ha mössa, keps, luva aa typ allt som man har på skallen. men nu kan jag knappt gå ut utan de haha så ser ni mig nångång ute kan ni va rätt säkra på att jag kommer ha mösse eller keps på mig ;)

Jag kan ju också berätta lite mer detaljerat att jag har slutat röka.. Eller.. asså vet inte om man kan säga att jag har slutat helt när de bara har gått 5 dagar.. Jag är i vilket fall som helst stensäker på att jag inte vill röka längre. så mentalt har jag slutat helt, hoppas bara kroppen e med på noterna ;)

Två saker till har också hänt under tiden jag har vart sjuk. Den ena är att jag har tagit bort min labret (piercingen i underläppen). Och den andra är att jag har blivit beroende av cola light. tror att de e lätt att dra på sig sånna "beroenden" när man håller på att lägga ner rökningen, de e typ som tröst haha :)

Såhär ser jag ut idag med min awesome röda h&m tröja och min vita puma keps hihi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback