Lite känslor..

Alltså jag har kommit till en punkt av mitt liv där jag känner att jag skulle kunna byta bort stora delar av mitt kontaktnät... de känns som att de är få personer som alltid finns där när de behövs, och att alldeles för många är där bara för vinna nånting själv av de.... Det är svårt att veta vem man kan lita på.. Är trött på falska personer som har en tanke bakom allting och inte är med mig för den jag är!

Liite depp-inlägg vart de nu.. Men kände att de va nånting jag kunde dela med mig av, och det är alltid skönt att skriva av sig! :) Ikväll ska jag iaf bara vara hemma med pappa och kolla på tv :) Har verkligen fastnat för project runway!! Faan vilken chans dom får asså. Dom borde göra nått liknande i Sverige :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback