21:04

Här sitter jag och designar :) Har snart gjort min helt egna flug-kollektion!!! så jäävla snygga bilr dom!! kanske de jag ska jobba med sen designa flugor?

Asså de som e med mig är att jag vill ha ett jobb där jag tjänar pengar... inte ett sånt där jag jobbar som fan men inte får ut nånting... De funkar absolut inte för mig! Utan jag vill ha ett jobb som jag tycker är kul men ändå tjänar feta pengar på.. Tyvärr verkar de i princip helt omöjligt att ha båda två.. och om jag måste välja går pengarna före nöjet.. så jag har mycket att tänka på..

Det jag ville komma till va iaf att jag verkligen vill bli designer! Jag tror att de är ett jobb som skulle passa mig riktigt bra! frågan är bara hur man ska lyckas att komma långt med de..? När man säger de låter de nästan som när småbarn säger "jag ska bli kändis när jag blir stor" så jag vet inte faktiskt.. kanske får utbilda mig till nånting annat och jobba som designer vid sidan av helt enkelt.. Jaja designer ska jag bli iaf no matter what. Jag är så pass envis så de kommer bli så!

Här de senaste jag har gjort :) en fluga i svart skinn med fastsydda svarta paljetter. Riktigt gala-snygg är den ;)





Kommentarer
Postat av: Hannes

Fin blogg!



Besök min manliga modeblogg som består av mycket bilder och mycket inspiration!

2012-03-20 @ 17:00:21
URL: http://hannesbjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback