Ett av mina sista inlägg på ett bra tag.. <3

Hej sötisar! Jag har som många av er vet en väldigt jobbig period av mitt liv nu.. det beror på många saker.. men en en sak som gör att jag mår väldigt dåligt är att socialen inte tycker att jag kan bo hemma..

De här är ett svårt inlägg. för jag öppnar mig väldigt mycket nu och berättar mina personligaste saker för allmänheten.. vilket känns jobbigt..

Jag ska iaf flytta till ett behandlingshem.. bla för mina tidigare ätstörningar, panikångest osv
behandlingshemmet ligger mitt ute i den skånska skogen långt ifrån allmänheten :(

Vet inte riktit vad jag ska säga mer.. jag är helt förstörd! och mår riktigt jävla dåligt! Ekerö socialtjänst har förstört mitt liv på så många olika sätt! och dom tar ifrån mig så sjukt mycke.. eller allt i princip. Jag kommer inte kunna träffa min familj och mina vänner som betyder allt för mig :( jag kommer inte heller kunna blogga, bloggen som är ett av mina största intressen :(

Som tur är har både jag och mina föräldrar advokater som jobbar för att jag ska komma hem så fort som möjligt. så det är mitt största hopp! Ni ska veta att de gör ont i hela mig när jag säger att jag kommer behöva stänga ner bloggen ett tag.. eller alltså den kommer finnas kvar men jag kommer inte kunna uppdatera :(

kärlek till alla mina fina bloggläsare! Ni betyder mycket för mig! Håll koll på boggen för jag kommer inte försvinna! en vacker dag ser ni ett inlägg här igen :) Inte ens socialtjänsten kan stoppa mig!
puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3

2012-03-25 @ 16:45:08
Postat av: Sansra S

Lycka till gubben! kommer sakna din blogg "/

2012-03-25 @ 20:06:42
Postat av: Timeeboy

Tack :´) <3

2012-03-25 @ 20:07:44
URL: http://timeeboy.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Hittade ingen e-mejladress till dig så jag skriver här istället. :) Jag ville bara tala om att jag äntligen har släppt min nya singel "Die From A Broken Heart". Den är inspirerad av åttiotalets italodisco och synthpop. Du kan höra hela låten på YouTube:

http://youtu.be/gvBifswwZAc



Om du gillar det du hört så blir jag väldigt glad om du delar videolänken med dina vänner och köper låten på iTunes:

http://itunes.apple.com/us/album/die-from-a-broken-heart-single/id511374396



Producerad av: Chart Music. Skriven av: Dennis Alexis Hellström & Chart Music. Omslagsdesign: Björn Jansson.



Tack för ditt stöd!

2012-03-28 @ 15:42:05
URL: http://bimboboy.com
Postat av: Anonym

puss på snoppen saknar dig oerhört mycket stå på dig o låt inte de där jävlarna styra ditt liv. /du vet vem ❤

2012-05-01 @ 17:36:05
Postat av: anonym

ÅÅÅH DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!!!! blev fan kåt när jag såg dej gullet :)

2012-05-04 @ 17:40:28
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-10-06 @ 15:25:00
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Hej! Vill bara ge ett tips om min blogg som handlar om sveriges stolthet Loreen Talahoui. Vad har hänt efter Eurovision, kolla in hennes senaste spelningar eller varför inte läsa en härlig intervju med henne? Kika gärna in! Kram ❥

2012-12-06 @ 21:40:24
URL: http://loreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback