Varför är inte jag född tidigare..?

Asså de finns inget jobbigare än att vara riktigt partysugen (hela tiden) men sällan kunna göra de.. och ännu mer sällan komma in på klubb -.- jag HATAR att inte vara 18 så jäävla irriterande.. men what to do lixom.. bara å vänta.. jag kan iaf lova er att ni kommer se mig ute varje helg. kanske på veckan också haha vem vet ;) nejrå men jag kommer nog va ute iaf 3 dagar i veckan kan jag gissa ;) så är de.

Nu har jag nyss kommit hem från plugget. typ ashungrig! låter som ett galet monster är i min mage :S dock finns de bara mackor hemma :S vi städade kylen och frysen för några dagar sen och då rök allt.. i värsta fall får jag väll gå till konsum eller statoil å köpa nått ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback